and the night over stockholm lay




Var och såg Coldplay på stockholms stadion den 22 augusti. 33 000 pers, kan lova att det inte var helt fel!
Vi kom dit vid 5 tiden för att köa, hade verkligen inte orkat komma dit tidigare. Det var förbannat jobbigt att stå å köa och värst var det nog när vi kom in..var skit drygt att stå å vänta i flera timmar på att bara förbandet (white lies) skule komma och sedan efter dom vänta ytterligare nån timma. Men jag kan lova att allt var värt det! vi hade jätte bra plats å de var inte alls så trångt och jobbigt som jag trodde att de skulle vara. riktigt bra var det, får fortfarande rysningar när jag tänker på det haha 

Något som var mindre bra var att dom hade gjort om Talk, som är en av dom bästa låtarna, till någon tecno remix.. men utöver det andra så spelade det verkligen ingen roll. Dom spelade ju Michael Jacksons Billie jean ;D
Men bäst var nog Yellow. Egentligen inte min favorit men stämingen var på topp och riktigt roligt med dom gula ballongerna. Sen var Chris Martin så fruktansvärt söt i slutet när han låtsades att han inte minns vad den hette :)
Nej, denna konsert blir nog svårslagen..















Kommentarer
Postat av: johanna del sol

LOVE

2009-09-20 @ 20:28:41
Postat av: emma

ORGASM!

2009-09-22 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0