hockey är för bögar ;)


Satt och såg polo idag och då kännde jag riktigt hur fascinerad jag är av detta!
Dom galopperar alltså järnet efter en liten boll och sedan ska dom få den mellan 2 stolpar. Helt sjukt att dom ens träffar den, jag hade ju slått både hästar å ryttare när jag vevat med dendär klubban! Det är fan ett under att dom ens sitter kvar i sadeln. Förstår inte ens hur hästarna kan göra allt dedär utan att gå omkull :O
aa, helt sjukt är det iaf men väldigt roligt att se. Man kan även tackla varandra, lite skumt haha..


Detta är i alla fall något som jag skulle vilja testa på ;D







Här snackar vi män! Det kan alltså gå upp mot 60 km/h och då är det nog inte så roligt om man skulle gå omkull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0