Vad faaan ??

Jag fattar verkligen inte varför allt går så jävla dåligt just nu :O Är det inte det ena så är det något annat.
Idag vaknade jag 10 i 6 av att en jävla fluga inte kunde fatta att han inte kunde få sig ut genom ett stängt fönster. Då förstod jag att detta skulle bli en dålig dag, och visst hade jag rätt! Råkade lämna min mobil på en bänk på skolan och 10 min senare när jag kom hade någon fattig liten fitta snott den. Kommer dock få ett nytt kontant kort med lika mke pengar på som jag hade innan och samma nummer, känns ju lite bättre men jag är fortfarande förbannad över att mobilen inte gick att spärra och att jag måste vara utan tillsvidare.............

Jag hoppas verkligen att den som snodde min mobil tkr att det var fina bilder på den och det skulle absolut inte göra mej något om den personen vart överkörd av en buss





Kommentarer
Postat av: a

vilken fin snopp:)

2010-04-20 @ 23:26:45
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0