I don't know why I fight for you this way


Medans många av mina kompanjoner befann sig på pdol och vildade(bajamaja) så har jag jobbat som ett djur... Mycket jobb och lite sömn, kunder som gillar lite för mycket salt och alkohol, norrmän och majs. Har hört beautiful girl 435 000 ggr, fina raggnings försök och blivit såld för 75 kr till Hot_Brasilian_Boy.
Ska strax hoppa in i duschen och förgöra kebab doften och sen lägga mej i sängen och sova i en evighet. förhoppningsvis kanske jag hinner läsa lite hp innan jag somnar =)




ps. Min katt har nog blivit stucken av ett bi eller något.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin kille/tjej som dansar på tidningen. omtänksam.

2010-08-02 @ 16:04:09
URL: http://ceciliamlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0