The clock ticks life away


Nu har det gått 3 år sen sist och första singeln på nya albumet är släppt.....
Det går verkligen inte beskriva hur mycket jag har tyckt om detta band, dom har funnits med under hela min uppväxt.
2007 när deras tredje album släpptes känndes det lite konstigt att dom inte lät som dom brukade göra, men jag insåg sedan att jag ändå gillade låtarna och även om dom hade ändrat lite musikstil så tyckte jag ändå att, vad dom än gjorde så var det bra.
Jag borde egentligen inte vara förvånad att de blev en techno låt denna gång, men jag känner mej ändå besviken.

Har dock inte hört resten av albumet men kan ju inte vara så mycket att hänga i julgranen om första singeln låter såhär? 
Jag vet inte om jag kan säga att de är skit, har bara lite svårt att tycka om det när dom gått från jävligt bra musik till typ den sorts musik som jag verkligen inte gillar.
Kraftwerk nästa? 


 

Nya singeln "The Catalyst"



Rock Am Ring 2004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0