I'm going to wait until tomorrow


Nu är halva veckan avklarad och det känns bra. Förstår egentligen inte hur jag kan ta mej till jobbet för detta är fan det tråkigaste man kan göra. Skulle verkligen inte palla det mer än ett halvår, kanske 3 månader...
I alla fall så går det lite lättare att jobba nu när det inte är 20+. Men fortfarande så är dendär masken inte kul.. den luktar fan och immar igen om man har oturen att få en dålig mask (som man typ får varje gång). Sen måste jag bara tillägga att det är väldigt jobbigt nu när man har blivit lite snuvig och snoret rinner ner mot munnen och det finns ingenting som kan stoppa det... gott.
Men jag ska icke klaga, gillar min lön :W 

Helgen kommer vara jobbig men jag ska ha kul! 
Fredag: Fest
Lördag: Upp tidigt och bege sig mot IKEA                                            
Söndag: Jobb 


Nu ska jag snart dra till stallet och rida sen middag hos pappa, kommer nog däcka vid 20.30


 


Kommentarer
Postat av: gavvis

hahah, amanda, spännande liten fråga.

Varför i hela friden är du vän med Phil Casabon på facebook :D?

2010-10-14 @ 18:27:40
URL: http://gavvagoesalperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0