The very worst part of you is me


I helgen har jag sammanlagt diskat i (typ) 10 timmar. Sitter nu och gruvar mej infrör en jobbig vecka med mängder av arbete, Rönnskär måndag - fredag och stigs på söndag, alltså blir det ett inslag av fest på fredag kväll för att klara av kommande arbetsvecka.
Oktober blir en månad med mycke jobb och lite fritid men jag är säker på att jag kommer vara glad i slutet på månaden när jag får mitt lönebesked =)

Igår var det party hos Cecilia med massor av roligt folk och sedan Olles, men eftersom jag jobbade idag så blev det den första nyktra helgen sen studenten typ? Kan säga att de var minst lika roligt att vara nykter haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0